ECh&W

Aktualności

ECh&W

Kontakt

tel.: +48 22 745 32 35/36
tel./fax: +48 22 621 21 32
mail: sekretariat@echw.pl

  • 2020

    Kancelaria Prawna ECh&W członkiem SHOKOKAI

    24 stycznia Kancelaria Prawna ECh&W została przyjęta w poczet członków Związku Pracodawców SHOKOKAI na podstawie decyzji Zgromadzenia Ogólnego Związku.

    Związek Pracodawców SHOKOKAI stanowi organizację zrzeszającą japońskie przedsiębiorstwa działające w Polsce. Celem organizacji jest wsparcie dla działalności jej członków oraz ułatwianie rozwoju stosunków gospodarczych i handlowych pomiędzy polskimi i japońskimi podmiotami gospodarczymi.

    Przyjęcie Kancelarii w poczet członków SHOKOKAI stanowi wyraz zaufania i rezultat wieloletniej współpracy Kancelarii z przedsiębiorstwami japońskimi w Polsce. Dziękujemy za okazane zaufanie.

    Kancelaria Prawna ECH&W doradzała Klientowi przy uzyskaniu pierwszego w Polsce zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji nowego podsystemu „Energia” w zakresie układów zasilania sieci trakcyjnej

    Kancelaria ECh&W reprezentowała PKP Energetyka S.A. w kluczowej fazie realizacji inwestycji dotyczącej elektryfikacji 27 km linii kolejowej 278 i 274 na odcinku Węgliniec – Zgorzelec, stanowiącej część magistrali kolejowej E30 należącej do sieci TEN-T i leżącej w III Paneuropejskim Korytarzu Transportowym zachód – wschód. Aby zapewnić zasilanie trakcyjne, zmodernizowano podstację trakcyjną w Węglińcu oraz zbudowano dwie nowe w Pieńsku i Zgorzelcu.

    Realizacja projektu wymagała uzyskania zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji podsystemu strukturalnego „Energia” – podstacji trakcyjnych – obejmujących układy zasilania sieci trakcyjnej elektryfikowanej linii kolejowej. Podstacje trakcyjne stanowią kluczowy element kolejowej infrastruktury energetycznej. To w nich energia elektryczna prądu przemiennego jest przetwarzana na energię prądu stałego, którym zasilana jest sieć trakcyjna, a następnie pojazdy kolejowe.

    Kancelaria reprezentowała Klienta w relacjach z certyfikującą jednostką notyfikowaną, jednostką oceniającą adekwatność zastosowanego procesu zarządzania ryzykiem oraz w postępowaniu przez Prezesem Urzędu Transportu Kolejowego o wydanie zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji podsystemu. Było to pierwsze tego typu postępowanie w Polsce. Uzyskanie zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji umożliwiło realizację połączeń taborem elektrycznym na całej linii począwszy od rozkładu jazdy 2019/2020.

    Inwestycja realizowana była przy udziale PKP PLK S.A. i współfinansowana ze środków unijnych.

  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013

Do góry